Dvouleté denní studium, které se zaměřuje na marketing, komunikaci, organizaci, ekonomii a obchodní právo s možnými volitelnými předměty jako: inovace, prodej, digitální marketing, statistika a obchodní ekonomie. Obor Marketing Management kombinuje teorii s praxí: vyučování zahrnuje praktická zadání, týmové projekty a řadu případových studií. Přednášky a semináře jsou obohaceny o e-learning, návštěvy firem a jiné aktivity včetně soutěží a speciálních akcí. Součástí programu v posledním ročníku je i tříměsíční stáž ve firmě, díky níž máš možnost získat praktické mezinárodní zkušenosti v oboru.
Po úspěšném ukončení programu Management marketingu můžeš automaticky pokračovat dál ve studiu a dokončit tak bakalářské studium na IBA nebo můžeš použít získané kredity ke studiu na jiné škole. Taky máš možnost nastoupit do práce a ukončit své bakalářské studium později nebo přes e-learning během práce.
Předmět | Kredity |
International Marketing | 12 ECTS |
Economics | 5 ECTS |
Sales and Marketing Communication | 5 ECTS |
Organisation and Management | 6 ECTS |
Business Law | 2 ECTS |
Předmět | Kredity |
International Marketing | 5 ECTS |
Economics | 5 ECTS |
Electives | 20 ECTS |
Předmět | Kredity |
International Marketing | 8 ECTS |
Economics | 10 ECTS |
Sales and Marketing Communication | 5 ECTS |
Organisation and Management | 4 ECTS |
Business Law | 3 ECTS |
Předmět | Kredity |
Internship | 15 ECTS |
Main Thesis | 15 ECTS |